Op weg naar de volgende bestemming

20 april 2014 - Cary, North Carolina, Verenigde Staten

Toen ik vanmorgen vroeg wakker werd, hoorde ik het al, het duimen had niet geholpen, het regende pijpenstelen. Oftewel geen yardsale, helaas. Jeff heeft wederom een heerlijk ontbijt verzorgd, deze keer met scrambled eggs erbij. Toch nog een keer naar de PX geweest, nu kon het nog. Het was namelijk tijd om afscheid te nemen. We kijken terug op een paar heerlijke dagen, we hebben er zo van genoten. Het was niet alleen fijn om terug te komen in het gebied waar we met zoveel plezier 4jr gewoond hebben, maar ook om bij Jeff en Noriko te zijn. We hebben zoveel met elkaar gepraat en gelachen, onvergetelijk. En is het echt pas 8 dgn geleden dat we uit Oosterhout vertrokken? We hebben al zoveel gezien en gedaan en we mogen er nog 3 weken van genieten. Om 14.00 vertrokken we vanuit Hubert en om 17.00 waren we in een hotel vlakbij het vliegveld; Extended Stay America. We hebben daar een aardige suite. Hier vlakbij zit een grote sportzaak(Bass Pro Shop), dus daar wilde Mike wel even kijken. Nou deze is niet zomaar groot, maar enorm! Zo'n beetje de maat van de super jumbo. Daarna gegeten bij burger king, het kan niet altijd steak zijn, hahaha. Nu een beetje bank hangen, tv kijken en straks slapen. We hoeven morgen niet zo heel vroeg op, we vliegen om 13.25, dus lekker relaxed op weg naar Las Vegas.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl