Nog een keertje rond rijden.

19 april 2014 - Hubert, Verenigde Staten

De dag begon met een door Jeff klaargemaakt Amerikaans ontbijt; toast, eggs and sausages, mmmm. Daarna heeft hij ons nog een keer mee genomen voor een rondje base housing. Ongelooflijk wat er allemaal is bijgebouwd in de afgelopen jaren. Er staan heel wat mooie huizen tussen. Op de terugweg even bij de First Citizens Bank gestopt om een pakje bij de manager af te geven, hij was er zelf niet, maar het wordt voor hem bewaard. We zijn ook gestopt bij Pelletier house een van de weinige culturele dingen hier in de buurt. Omdat ik ook nog wel heel graag een keer naar een triftshop(kringloop) wilde gaan zijn we daar ook gestopt. Dat is niet meer wat het geweest is, maar wel leuk om weer te zien. Voor de avond hadden Jeff en Noriko een bbq georganiseerd, ook Barry(NLcollega) en Desiree met kinderen en oud US collega John en zijn vrouw Patty waren erbij. Het was een heel gezellige afsluiting van alweer een mooie dag hier. Als het morgenochtend droog is gaan we een paar yardsales opzoeken, so fingers crossed.

1. Tarci Beekmans:
    19 april 2014
    Hello Monique en Mike, Ik houd mijn vingers crossed maar dat wordt morgen wel lastig tijdens het eieren zoeken!!!!!!! Vrolijk Pasen en succes morgen! Groetjes; Joop en Tarci.
  2. Sandra Laurier:
    22 april 2014
    Hoi vakantie gangers, bedankt voor het afgeven van het pakje en nog heel veel plezier gewenst.