Het zit er nu echt bijna op

7 mei 2014 - Jessup, Maryland, Verenigde Staten

Vanmorgen in de restauratiewagon een lekker ontbijtje genoten en t8en weer op weg. Tijdens de bustoer hadden we gisteren lekkere bessensap gekocht en we wilden nog een keer rond rijden in het gebied dus wij op pad om de bewuste farm te zoeken. Dat is ons helaas niet gelukt, maar wel weer veel Amish karretjes zien rijden. Nu gingen we richting York naar de Harley Davidson fabriek, 45 min verderop. Halverwege de tocht kwamen we er ineens achter dat onze tas vol chocolade nog in de koelkast van de wagon stond, daar zijn we natuurlijk wel voor terug gereden.
Nu kwamen we net na twaalf uur bij de fabriek aan, daar hoorden we dat er een tour om 13.45u begon, dus nog tijd genoeg om alvast wat rond te kijken en even te lunchen. Ruim op tijd waren we terug bij de fabriek, we kregen een veiligheidsbril en een geluidssetje op. We moesten in een single file line achter de gids aan en onze telefoons moesten uit staan. Aan het eind van de rij liep nog iemand van de fabriek mee om te kijken of we ons wel aan de regels hielden. Wat een herrie trouwens in die haal ongelooflijk, ik zou er echt gek van worden. We hebben zo'n beetje het hele proces mogen bekijken van het stansen van de spatborden Tot aan het monteren van, zeg maar, het laatste schroefje. Zelfs ik vond het leuk om te zien.
Na dit uitstapje zijn we verder richting Washington gereden. We zitten nu in Jessup in de Sleep inn, ongeveer 50miles van het vliegveld vandaan. Vanavond hebben we bij de Red Lobster gegeten, die hadden we deze trip nog niet gehad. Tijdens het eten hadden we het er al over dat we de volgende keer wel 6 weken zouden willen gaan, dat wordt sparen dus. Terug in het hotel zijn we onze koffers goed gaan inpakken en wegen, een beetje hier en daar verschuiven, dat moet morgen goed gaan. We vliegen pas aan het eind van de middag dus gaan we nog naar een shopping mall, maar veel zullen we niet meer kunnen kopen. Vrijdaglanden we op Schiphol, ik zal die dag mijn laatste verslagje maken.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tarci Beekmans:
    8 mei 2014
    Monique en Mike, Sterkte met de voorbereidingen van de terugreis! Liefs en groetjes. Joop en Tarci.
  2. Desiree blom:
    8 mei 2014
    Een hele goede terugreis en een fijne thuiskomst. Hou je regenjas maar bij de hand. Het is hier fris en regenachtig. Tot snel xxx