Pensylvania

5 mei 2014 - Hamburg, Pennsylvania, Verenigde Staten

Deze morgen werden we om 6.30uur wakker door de buren. Deze keer ging ons bed heen en weer doordat de muur waar ons bed tegen aan stond gewoon bewoog, waarschijnlijk stond hun bed aan de andere kant ;( Maar goed na een uitgebreid ontbijt zijn we richting Barbara gegaan om haar dochter Coby te ontmoeten. We waren wat vroeg, dus konden we eindelijk een keer bij de dollar tree naar binnen gaan. Een soort van Action, alleen kost alles daar slechts 1 dollar, logisch! We hebben heerlijk wat dingetjes ingeslagen die nog wel in de hoekjes en gaatjes van onze koffers passen.
Bij Barbara thuis gezellig gekletst en ook met dit familielid goed kennis gemaakt. Rond half een was het toch echt tijd om weer op pad te gaan. We hoeven donderdagmiddag pas op het vliegtuig naar huis, dus kunnen we rustig afzakken naar Washington, daarom besluiten we om via Pensylvania te rijden. Barbara gaf ons al een tip over een mooie route en de mevr van het visitors centrum in Pensylvania doet er nog een schepje bovenop. Een mooie route door een natuurpark en we eindigen de dag in Shartlesville bij een klein motel waar we al weer twee bedden krijgen. We eten bij een locaal restaurant een lekkere New York stripsteak en daarna nog een ijsje bij de Mac om nog even wifi te hebben. Terug bij het motel, onze kamer ligt naast de ijsmachine, bemerken we dat dat apparaat continue contact staat te piepen. Mike zegt dat we het niet meer horen zodra de airco aan staat, maar ik bel toch maar even naar de receptie, gelukkig komen ze de storing gelijk verhelpen.

1. Ria:
    6 mei 2014
    Wat is het leuk om jullie te volgen! En extra koffer nodig, of gooi je de nodige kleren weg daar? Geniet nog even en een goede reis terug naar huis. Spreek jullie snel, en het etentje STAAT!!!
    gr Ria en André
  2. Tarci Beekmans:
    6 mei 2014
    Hello Monique en Mike, Was er in de kamer van de buren,vanochtend om 6.30u. misschien een slippertje gaande????? Geniet nog deze laatste paar dagen!!! Groetjes; nieuwsgierig Aagje.