Op weg naar North Carolina

14 april 2014 - Virginia Beach, Virginia, Verenigde Staten

Vanmorgen zijn we vertrokken uit ons hotel in Washington om langzaamaan af te zakken naar North Carolina. We hebben geen haast het is immers vakantie, maar in de file staan vinden we toch niet zo leuk. En dat gebeurd toch net buiten Washington, maar goed meer dan een half uur kost het ons niet. Wat ons wel op valt is dat de wegen in slechte staat zijn, er zitten erg veel gaten in.

We rijden niet rechtstreeks naar NC, maar via Virginia Beach. Onderweg stoppen we nog bij Jamestown settlement, een van de eerste nederzettingen van de Engelsen, tenminste de resten ervan.

Vroeger reden we met een couponnen boekje op zoek naar een hotel, nu doen we het via een app. Tijdens de lunch bij Burger King(een heerlijke salade) zoeken we een hotel aan het strand op. We komen uit bij de Ramada inn met een zeer ruime kamer met twee bedden! Voor het avond eten rijden we een stukje terug naar een shopping center, we zien een Japans eethuis, het ziet er van buiten niet super gezellig uit, maar gaan er toch voor. We worden naar een ruimte geleid waar we plaats mogen nemen rondom de bakplaat, een ander stel verzekert ons dat we de beste kok van de avond krijgen. Hij heeft gelijk, de kok doet het erg leuk en het eten is heerlijk.

Hierna gaan we nog even naar Target(een hele grote v & d) en dan terug naar het hotel, alweer een heerlijke dag is voorbij.

1. Desiree blom:
    15 april 2014
    Hallo M&M
    Klinkt goed zo daar ver over zee. Geniet er maar heerlijk van. Liefs xxx
  2. Mieke Rooyackers:
    15 april 2014
    Hoi Mike en Monique.
    Dat is nou echt een "met uitzicht op zee" kamer.
    Groetjes, Mieke