Red Rock Canyon

22 april 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Na een ontbijtje bij McDonalds, outmeal voor Mike een egg sandwich voor mij, zijn we op pad gegaan naar Red Rock Canyon. Een ongelooflijk mooi stukje natuur. Zoals de naam al zegt zijn er rode rotsen te zien, soms in zijn geheel en soms slechts als een streep er door heen. Er was een mooie tocht van 13 miles om doorheen te rijden met diverse stops op uitzichtpunten. Er stond wel erg veel wind vandaag, dus af en toe was het stof happen.
Na deze tocht zijn we op zoek gegaan naar de shop of werkplaats van 'tanked' het programma van tv waarin ze bijzondere aquaria maken. Echter op het adres wat we op internet gevonden hadden zat een ander bedrijf.
Hierna zijn we nog eens helemaal over de strip gereden en gestopt bij Circus Circus waar we jaren geleden geslapen hebben. Een leuk hotel als je met kinderen reist, maar ons hotel is veel luxer.
Gisteravond hebben we trouwens een heel stuk over de strip gelopen en toevallig toen we langs Bellagio liepen begon de water show op de muziek van Michael Jackson. We hebben gegeten bij een chinees en daarna een rondje door Caesars Palace gemaakt, ongelooflijk wat een luxe is daar te vinden, dacht ik dat wij een mooi hotel hadden(dat is ook zo), maar Caesars is zo ongelooflijk luxe, wel leuk om te zien. Nog een poging gedaan om de jackpot te winnen, maar helaas weer niet gelukt.

1. Barbara:
    23 april 2014
    I didn't realize you had been to Vegas before. Glad you are having a nice trip. Are you going to the Grand Canyon or Fire Valley?