Laatste avond in Vegas

22 april 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Voor deze laatste avond zijn we met de auto op pad gegaan.Op het moment dat we beneden voor het hotel op onze auto wachten, ja we maken hier gebruik van valet parking,begint net de show voor de deur op een soort van berg. Het is een spektakel op muziek met vuur en stoom, een soort van vulkaanuitbarsting als ik het goed begrijp. Hierna rijden we met de auto naar downtown Las Vega, mooi om al die verlichtte hotels overal te zien. We parkeren ergens en vervolgens hebben we gelopen door Fremontstreet, dat is het oude deel van Vegas waar het vroeger begonnen is, er is een heel gebogen dak waarop met licht allerlei beweging te zien is. We hebben gegeten bij het Golden Gate casino, een van de alleroudste casino's. Op de placemet stond de geschiedenis vanaf 1905 weergegeven. Ook in dit stukje Vegas zijn enorm veel mensen, maar alles is hier veel compacter en dat geeft een heel gezellige sfeer. Er zijn ook meerder straatacts gaande en laat ik niet vergeten overal half geklede meiden die bovenop de bars aan het dansen zijn. Op het moment dat we besluiten terug naar ons hotel te gaan begint net de lichtshow in het ronde dak, ook weer onwijs mooi om te zien. Terug in het hotel doe ik een laatste gooi naar de jackpot terwijl Mike al in bed kruipt, maar dat is toch minder leuk, niemand om de gewonnen puntjes mee te delen, dus ik hou het al snel voor gezien.
Het was een mooie avond ter afsluiting van Las Vegas, morgen duiken we de natuur in, op weg naar oa de Grand Canyon.