Las Vegas

21 april 2014 - Hoover Dam, Arizona, Verenigde Staten

Na een mooie vlucht zijn we dan gisteren aangekomen in Las Vegas. Gelijk op het vliegveld heb je dat al door, want daar staan de gokkasten al voor je klaar. De huurauto hadden we snel opgehaald, ondanks dat ik de verkeerde voucher had weggegooid(die van deze auto had ik weg gegooid en die van de eerste auto bewaard). We hebben weer een Toyota Rav4, maar nu een witte. Barry vertelde ons weer prima de weg zodat we zonder problemen al snel bij ons hotel aankwamen. Nou en daar zijn we zeer tevreden mee, de kamer is erg groot en alles lijkt nieuw. Al snel deden we een eerste rondje over de strip, daarna hebben we een beetje gechilled op de kamer alvorens 's avonds weer op pad te gaan met alle lichten aan. Het is in de afgelopen 15 jaar behoorlijk uitgebreid en eigenlijk ongelooflijk wat je allemaal ziet. Mike stuurt me bijna elk casino even in en al snel krijg ik het idee dat hij zo mijn 'honger'  naar gokken denkt te stillen, nou mooi niet dus. Uiteindelijk stop ik 7 dollar in een kast en kan een aantal keren op de knop drukken, maar helaas de jackpot heb ik er nog niet mee gewonnen. Volgende keer hopelijk beter.

Vanmorgen op ons gemak opgestaan en toen op zoek naar een IHOP restaurant (International House of Pancakes), dat waren meer mensen van plan, want we moeten zelfs wachten voordat we een tafel krijgen toegewezen. Mike kiest voor pancakes met banaan en aardbeien, ik ga voor de naturals. Het is teveel voor ons, we laten wat over. Na de brunch, want zo laat was het ondertussen al wel, gaan we op pad naar de beroemde Pawnshop van tv. Helaas zijn de hoofdrolspelers er niet, maar wel leuk om gezien te hebben en er geweest te zijn, 'bin there, done that'.

Nu werd het wel weer tijd om wat te shoppen, dus wij op weg naar de outlet. Ongelooflijk wat groot en veel winkels. Score; twee lange broeken en een trui voor Mike van de Tommy Hillfiger store, en een paar sandalen voor mij. Ik was namelijk niet zo slim geweest om ze thuis te laten, ik wilde er niet al te casual uit zien hier, maar geen idee waar mijn hersens zaten op het moment van inpakken, want hier heeft iedereen gewoon iets makkelijks aan of het nu leuk/mooi staat of niet!

Na het shoppen tijd voor iets cultureels, dus zijn we naar de Hoover dam gereden, die is hier een half uur vandaan. En nu zijn we weer even op de hotelkamer, om wat ' bij te tanken' straks gaan we eten en dan Las Vegas bij night weer bekijken.

1. Tarci Beekmans:
    22 april 2014
    Hello Monique en Mike, Smakelijk gokken en smakelijk eten! Groetjes; Joop en Tarci.