Winkelen en uitwaaien

18 april 2014 - Hubert, Verenigde Staten

Vandaag al vroeg op pad geweest om een nieuwe jeans te kopen, want gisteren was het maar 12 graden hier en dan is een kuitbroek niet echt lekker om aan te hebben. En ik ben geslaagd en ongelooflijk hoe de prijzen hier zijn, we waren het vergeten. Ik heb er maar 13 dollar voor betaald! Wat we ook vergeten waren is hoe ver alles van elkaar vandaan ligt, in onze gedachten was alles veel dichter bij elkaar, maar om van de basis naar de meeste grote winkels te komen zit je al snel 30 min in de auto. De winkels zijn zo groot dat er uiteraard ook veel tijd in gaat zitten. In de loop van de dag klaart het weer op en besluiten we naar het strand te gaan. Ook dat is weer een half uur rijden en dan zijn we nog steeds op de basis. We hebben een half uurtje gelopen en zijn lekker uitgewaaid en hebben zelfs een klein handje vol haaientanden gevonden.Just like the old days!
's Avonds gaan we met zijn vieren naar het Longhorn steakhouse waar we een heerlijke ribeye steak eten.

1. Tarci Beekmans:
    18 april 2014
    Hello Monique, Van de gevonden haaientanden ga je toch wel leuke kettingen maken voor je TPG-vriendinnen???????? Ik zou zo'n exemplaar zeker erg waarderen! Liefs en groetjes en blijf genieten, ook voor Mike ;Joop en Tarci. Bye bye!